Robimy wszystko, aby zamówione w naszym sklepie produkty dotarły do klientów możliwie najszybciej i w wybranym terminie. Dla wygody i satysfakcji naszych klientów dostępne są różne opcje odbioru i dostawy towaru.



Koszty dostawy

Odbiór osobisty - darmowy


Towary zamówione w naszym sklepie internetowym, możesz odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy,  całkowicie za darmo.

Informację że towar jest gotowy do wydania, dostaniesz mailowo/smsem na podane w zamówieniu dane kontaktowe.

Paczkomaty InPost - od 15.90 zł brutto


Mamy oczywiście opcję wysyłki towaru do paczkomatów Inpost, dostępnych 24/7.

Przesyłkę kurier umieści w wybranym boxie, w którym będzie czekała na odbiór do 48 godzin.

Przesyłka kurierska - od 19.90 zł brutto


Zamówienia możesz otrzymać także bezpośrednio na podany w zamówieniu adres, za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Paczki w 95% wysyłamy za pomocą firmy kurierskiej DPD/DHL. W przypadku towarów wielkogabarytowych lub większej ilości towaru towar jedzie transportem dedykowanym.

Przesyłki uszkodzone

Pamiętaj, żeby za każdym razem sprawdzić przesyłkę przed pokwitowaniem odbioru / przed odbiorem. Protokół szkody od firmy kurierskiej jest podstawą do dochodzenia odszkodowania w procesie reklamacyjnym.

- Jeśli paczka ma widoczne uszkodzenia na opakowaniu, upoważnia Cię to do otwarcia paczki w obecności kuriera. Uszkodzenia zgłoś, wpisując je w protokole szkody (dokument dostępny u kuriera lub online).

- Jeśli uszkodzenia zostaną zauważone po odebraniu paczki, zgłoś sprawę do firmy kurierskiej, umów kuriera i w jego obecności spisz protokół szkody (dokument dostępny u kuriera lub online).

Informacje ogólne

Zamówienia złożone w naszym sklepie internetowym realizujemy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.


Istnieje także możliwość dostawy do klientów w EU, w tym celu prosimy o kontakt mailowy na adres sklep@primepc.pl.


Zamówienia realizowane poprzez dostarczenie do wybranego miejsca, realizujemy w dniach roboczych, za pośrednictwem profesjonalnych przewoźników:

    InPost S.A, ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków;
    FedEx Express International B.V., Attn: Legal Department, Taurusavenue 111, 2132 LS Hoofddorp (Holandia);
    DPD Polska Sp. z o.o., ul. Mineralna 15, 02-274 Warszawa;
    DHL Parcel Polska Sp. z o.o., ul. Osmańska 2, 02-823 Warszawa;
    Schenker sp. z o.o., ul. Żwirki i Wigury 18, 02-350 Warszawa

Zamówienia realizowane poprzez odbiór osobisty, realizujemy w dniach roboczych od godziny 9:00-16:00, w naszej siedzibie.

Wydanie towarów przewoźnikowi lub do siedziby sklepu w przypadku obioru osobistego, następuje w terminie podanym w karcie towaru.

Do czasu wydania towarów przewoźnikowi lub do siedziby sklepu, należy doliczyć czas dostarczenia, realizowany przez przewoźnika w czasie wynoszącym zwykle 1 - 2 dni robocze.


Bieg terminu wydania Towarów rozpoczyna się:
- od chwili wysłania przez nas potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji – w przypadku wybrania metody płatności przy odbiorze towarów,
- od zaksięgowania przez nas otrzymanej należności – w przypadku wybrania metody płatności z góry.


Za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Produkt dodany do ulubionych