Dostawa
Oferujemy poniższe opcje dostawy:
![]() |
Za darmo |
Produkty zamówione w naszym sklepie możesz odebrać za darmo, osobiście, w siedzibie firmy pod adresem, ul. Głogowska 22/115, 45-315 Opole. Odbiór możliwy w następnym dniu roboczym. |
![]() |
19,56 zł brutto
|
Zamówione towary wysyłamy kurierem. Zamówienia złożone do godziny 15:00 (każdego dnia roboczego), zostaną przekazane spedytorowi tego samego dnia. |
![]() |
9,90 zł brutto |
Produkty zamówione w naszym sklepie możesz odebrać w wybranym paczkomacie Inpost, dostępnym 24/7. Zamówienia złożone do godziny 15:00 (każdego dnia roboczego), zostaną przekazane spedytorowi tego samego dnia. |
![]() |
9,90 zł brutto |
Odbieraj towary w punktach UPS Access Point Zamówienia złożone do godziny 15:00 (każdego dnia roboczego), zostaną przekazane spedytorowi tego samego dnia. |
Dla zamówień od kwoty 500,00 zł brutto wysyłka GRATIS
Przesyłki uszkodzone
Pamiętaj, żeby za każdym razem sprawdzić przesyłkę przed pokwitowaniem odbioru.
- Jeśli paczka ma widoczne uszkodzenia na opakowaniu, upoważnia Cię to do otwarcia paczki w obecności kuriera. Uszkodzenia zgłoś, wpisując je w protokole szkody (dokument dostępny u kuriera). Protokół prześlij do nas w ciągu 24 godzin od daty dostawy.
- Jeśli uszkodzenia zostaną zauważone po odebraniu paczki, zgłoś sprawę do firmy kurierskiej, umów kuriera i w jego obecności spisz protokół szkody (dokument dostępny u kuriera). Protokół prześlij do nas w ciągu 24 godzin od daty dostawy.
Pamiętaj protokół szkody od firmy kurierskiej jest podstawą do dochodzenia odszkodowania w procesie reklamacyjnym.
Zamówienia złożone w naszym sklepie internetowym realizujemy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Istnieje także możliwość dostawy do klientów w EU, w tym celu prosimy o kontakt mailowy na adres sklep@primepc.pl.
Zamówienia realizowane poprzez dostarczenie do wybranego miejsca, realizujemy w dniach roboczych, za pośrednictwem profesjonalnych przewoźników:
- InPost S.A, ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków;
- FedEx Express International B.V., Attn: Legal Department, Taurusavenue 111, 2132 LS Hoofddorp (Holandia);
- DPD Polska Sp. z o.o., ul. Mineralna 15, 02-274 Warszawa;
- DHL Parcel Polska Sp. z o.o., ul. Osmańska 2, 02-823 Warszawa;
- Schenker sp. z o.o., ul. Żwirki i Wigury 18, 02-350 Warszawa
Zamówienia realizowane poprzez odbiór osobisty, realizujemy w dniach roboczych od godziny 9:00-16:00, w naszej siedzibie.
Wydanie towarów przewoźnikowi lub do siedziby sklepu w przypadku obioru osobistego, następuje w terminie podanym w karcie towaru.
Do czasu wydania towarów przewoźnikowi lub do siedziby sklepu, należy doliczyć czas dostarczenia, realizowany przez przewoźnika w czasie wynoszącym zwykle 1 dzień roboczy.
Bieg terminu wydania Towarów rozpoczyna się:
1. od chwili wysłania przez nas potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji – w przypadku wybrania metody płatności przy odbiorze towarów,
2. od zaksięgowania przez nas otrzymanej należności – w przypadku wybrania metody płatności z góry.
Za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.